.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجمع نمایندگان بیگانه با ورزش مازندران

 

سایت شمال ورزشی نوشت:

دلمان خوش بود به جایگاه نمایندگان مازندران در ورزش.مقداد نجف نژاد رییس فراکسیون ورزش مجلس،سید هادی حسینی عضو تاثیر گذار و سخنگوی فراکسیون و نمایندگانی که همواره داعیه حمایت از ورزش را داشته اند.

 یادمان نرفته و نمی رود تبلیغات آقایان برای گرفتن رای را که چه قول هایی به ورزشکاران میدادند. اما انگار ورزشکاران را برای گرفتن رای می خواستند و اصلا" حالا برایشان ورزش مازندران اهمیتی ندارد.
مازندران پتانسیل یک کشور در ورزش را دارد و بدون تعارف باید گفت خیلی ها حاضر نیستند این پتانسیل را دیده و می خواهند مانع ای برای این پیشرفت باشند.از این روست که همواره ورزش استان با حاشیه های متفاوت روبروست.مدیران ورزش مازندران هم در این سالیان به روش های مختلف توانستند حاشیه ها را با موفقیت و یا عدم توفیق پشت سر بگذراند اما این روزها صحبت چیز دیگری است.

 وزارت ورزش که به نظر می آید نظم و سامانش را از دست داده و اصلا" حرف مسئولین ارشد آن در بین زیر دستی ها خریدار ندارد.روسای فدراسیون ها حرف خود را می زنند و به راحتی قانون را زیر پا می گذراند.مسئولین وزارت ورزش هم فقط سکوت می کنند.اداره کل ورزش و جوانان مازندران هم تا آنجا که توانسته تلاش کرده اما باید قبول کرد که نمی تواند با بعضی از حاشیه ها که با خط دهی افراد داخل استان و همراهی بعضی از پایتخت نشینان ،در ورزش مازندران بوقوع پیوسته و یا در حال اتفاق است مقابله نماید.

 مسئولین ارشد استان هم که درگیر انتخاباتند و نمی توانند حمایت لازم را داشته باشند چرا که اوضاع سیاسی آینده بیشتر برایشان بسیار مهمتر است!!! اما نمایندگان مجلس که قسم خورده اند مدافع وکلای خود باشند ظاهرا" قسم هایشان یادشان رفته و آنرا فراموش کرده اند.به راحتی این روزها به ورزش استان و ورزشکاران آن تعدی شده است.آبروی اداره کل ورزش را بعضی از آقایان تهران نشین به بازی گرفته اند.وزارت ورزش هم سکوت محض اختیار کرده و اصلا" برایش اهمیتی ندارد که در حوزه های زیر مجموعه اش چه می گذرد.فقط در این بین ورزش استان ضرر می کند.

 مثال در این مورد زیاد می توانیم بیاوریم اما از آن می گذریم.آقایان مجمع نمایندگان باید بدانند انتظارشان از مدیران استان فقط این نباید باشد که فلان عضو ستادش در فلان اداره رییس شود و یا فقط به فکر جابجایی دوستان و بستگان باشند.همانطور که برای رسیدن اهداف خود مصرند باید برای دفاع از مدیران هم تلاش نمایند.باید از وزرای مربوطه توضیح بخواهند حتی اگر یک روز به پایان عمر دولت باقی مانده باشد.باید...

 آقایان نماینده باور کنید ورزش مازندران آقای ورزش ایران است و خیلی ها این را نمی خواهند.باید همه دست به دست هم برای سربلندی آن دهیم.فقط سهم خواهی نداشته باشیم بلکه حمایت هم داشته باشیم.پس بیایید تا دیر نشده افکار ورزشکاران و جامعه ورزش را نسبت به خود بهتر نمایید چرا که جامعه ورزش مازندران امیدی به نماینده هایشان در مجلس و علی الخصوص مقداد نجف نژاد و سید هادی حسینی ندارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.